Kongsberg agenda 2024

KRK's stand på Kongsberg Agenda 2024 - promotering av klubben, Rotary og Shelterbox - lørdag 22. juni.

Her er et knippe bilder fra rigging av vår stand på Kongsberg Agenda. Nødhjelpsteltet fra Shelterboks ble slått opp, og innholdet lagt fram slik at interesserte kunne få en orientering om dette viktige prosjektet som Kongsberg Rotary samler inn penger til.

Dessverre spilte ikke været på vår side, med øs pøs regn mesteparten av dagen, slik at det nok ikke var så mange som hadde tatt turen til sentrum i dag. Men de som kom innom ble tatt desto bedre imot.

Vi fikk også våre ca 20 minutter på scenen, der Rina, Arne og Elisabeth under programposten Kompetanserekka, formidlet kunnskap om hva Rotary står for, og om våre aktiviteter lokalt.